SPECYFIKACJA E-KURSU „MERITUM COACHINGU W PRAKTYCE DLA FIRM”
Dostawca e-kursu: |
Human Advice – firma szkoleniowo-doradcza z siedzibą we Wrocławiu, która jest członkiem sieci i partnerem platformy Obserwatorium e- Jobs, e-Skills & e-Competences. Firma otrzymała międzynarodowy znak doskonałości – The Label of Excellence, który wyróżnia organizacje szkoleniowe oferujące usługi dążące do rozwoju i doskonalenia szkolenia zawodowego oraz odpowiadające wymaganiom europejskiego rynku w zakresie ICT. Przyznanie międzynarodowego znaku jakości Label of Excellence jest potwierdzeniem, że oferta szkoleniowa odpowiada aktualnym potrzebom rynku międzynarodowego ze szczególnym uwzględnieniem tzw. „miękkich umiejętności” (kompetencji społecznych) stanowiących integralną część każdego modułu lub programu szkoleń. Human Advice posiada także certyfikat Firma Przyjazna Internatom za wysoki standard komunikacji z klientami oraz dopasowanie oferty do potrzeb Internatów.
Zapraszamy serdecznie banki, instytucje finansowe, firmy informatyczne, firmy z branży e-commerce, szkoły, urzędy.
Tytuł e-kursu:
Meritum coachingu w praktyce dla firm
Opis e-kursu
Cały kurs tworzą 4 moduły, 8 lekcji i 90 sesji szkoleniowych (40 godzin zegarowych), a w nich:
– treści edukacyjne
– 8 filmów motywacyjnych
– 4 elementy relaksacyjne
– 8 wizualizacji – elementów wzbudzających stan alfa w mózgu wspomagający przyswajanie i przetwarzanie informacji
– 8 filmów z afirmacjami wspomagającymi uczenie się i rozwój wewnętrzny
– muzyka Vivaldiego, Bacha i Chopina
– afirmacje czyta Tomasz Kapnik – znany, prestiżowy, polski głos lektorski
– gimnastyka mózgu
Cały kurs to ok. 642 ekranów.
Każda lekcja zawiera filmy zwiększające wiarę i pewność siebie, motywację wewnętrzną do działania oraz pozytywną energię.
Plan e-kursu
1. Moduł – wprowadzenie do zawodu coacha
Lekcja 1.Charakterystyka zawodu coacha
Lekcja 2. Profesjonalna usługa coachingowa
2. Moduł – odkrywanie i zmiana siebie
Lekcja 1. Odkrywanie możliwości, potencjału, zasobów, talentów, umiejętności
Lekcja.2. Samoocena i przekonania dotyczące otaczającej rzeczywistości – diagnoza i zmiana
3. Moduł – nauka umiejętności coachingowych
Lekcja 1. Umiejętności coachingowe
Lekcja 2. Modele rozmów coachingowych
4. Moduł – kreowanie postawy coachingowej
Lekcja. 1. Narzędzia coachingowe
Lekcja. 2. Uczenie się przez całe życie
Korzyści dla firmy
- wzrost efektywności zespołów
- usprawnienie zarządzania firmą
- poprawa kultury organizacyjnej
- polepszenie atmosfery w firmie
- efektywne zarządzanie czasem
- osiąganie celów biznesowych
- lepsze planowanie pracy i osiąganie wyników
- mniej konfliktów
- mniejszy stres
Korzyści dla uczestnika/ pracownika
- zwiększenie pewności siebie
- zwiększenie poczucia własnej wartości i motywacji
- polepszenie relacji interpersonalnych
- rozwój umiejętności komunikacyjnych
- wzrost efektywności osobistej
- równowaga pomiędzy życiem osobistym a zawodowym
- wzrost kreatywności
- zwiększenie samoświadomości swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju
STANDARD SCORM
Kurs jest dostępny w Standardzie SCORM (ang. Sharable Content Object Reference Model) w standardzie informatycznym określającym zasady organizacji treści dydaktycznej w postaci elektronicznej. Zapis kursu e-learning w tym standardzie zapewnia:
- dostepność, dzięki możliwości umieszczenia kursu w dowolnym systemie do zdalnego kształcenia obsługującym standard SCORM i dostarczenie go osobom uczącym się/pracownikom,
- wielokrotne użycie składowych kursu (tzn. jednostek uczących zapisanych jako SCO) w różnych kontekstach szkoleniowych (przez umieszczenie w różnych kursach e-learning),
- przenaszalność pomiędzy systemami informatycznymi do zdalnego kształcenia różnych producentów,
- trwałość, ze względu na prostotę i niskie koszty wprowadzania do niego zmian i uzupełnień.
Szczegółowy program e-kursu:
Moduł 1 – wprowadzenie do zawodu coacha
Lekcja 1.Charakterystyka zawodu coacha
Sesja 1. Opis zawodu coacha
Sesja 2. TEST –czy masz predyspozycje do wykonywania zawodu coacha?
Sesja 3. Cechy i kompetencje doskonałego coacha
Sesja 4. Kluczowe kompetencje coacha wg International Coach Federation (ICF)
Sesja 5. Wartości, standardy i kodeks etyki zawodowej coacha wg International Coaching Community Poland (ICC)
Sesja 6. Wymagania formalne i nieformalne
Sesja 7. Miejsce oraz warunki pracy i płacy
Sesja 8. Wysokość wynagrodzenia
Sesja 9. Możliwości i formy zatrudnienia
Sesja 10. Rozwój ścieżki kariery coacha
Sesja 11. Samodoskonalenie, szkolenia, kursy, szkoły, studia magisterskie, studia podyplomowe, certyfikaty
Lekcja 2. Profesjonalna usługa coachingowa
Sesja 1. Czym jest coaching?
Sesja 2. Relacja coach-klient – model partnerskiego coachingu
Sesja 3. Coaching a inne dyscypliny rozwoju –doradztwo, mentoring, consulting, terapia, trening, nauczanie
Sesja 4. Etapy profesjonalnej usługi coachingowej
Sesja 5. Umowa coachingowa – strony umowy, forma umowy, miejsce świadczenia usług
Sesja 6. Rodzaje coachingu: Life Coaching, Business Coaching, Career Coaching, Financial Coaching, Sport Coaching, Health Coaching,VIP Coaching
Sesja 7. Coaching wewnętrzny i zewnętrzny
Sesja 8. Coaching operacyjny
Sesja 9. Coaching holistyczny
Sesja 10. Coaching medyczny
Moduł 2 – odkrywanie i zmiana siebie
Lekcja 1. Odkrywanie możliwości, potencjału, zasobów, talentów, umiejętności
Sesja 1. Odkrywanie własnych umiejętności, możliwości i talentów – autodiagnoza
Sesja 2. Model wykorzystywania własnego potencjału
Sesja 3. Charakterystyka osoby świadomej własnego potencjału
Sesja 4. Filtry percepcyjne i jak sobie z nimi radzić?
Sesja 5. Kwantowe blokady energetyczne własnego potencjału i jak je usuwać?
Sesja 6. Co nam daje adekwatna samoocena w życiu? I jak ją tworzyć?
Sesja 7. Strategie budowania poczucia własnej wartości a osiąganie celów
Sesja 8. Wyrażanie uznania i wdzięczności i poczucie spełnienia
Sesja 9. Określanie wartości i życie zgodne z nimi
Sesja 10. Wiara we własne siły i możliwości podstawą osiągnięć celów
Lekcja.2. Samoocena i przekonania dotyczące otaczającej rzeczywistości – diagnoza i zmiana
Sesja 1. Pomocne i ograniczające przekonania w osiąganiu celów wynikające z presupozycji
Sesja 2. Money Clinic Diagnosis – zmiana przekonań dotyczących zamożności, pieniędzy oraz dobrobytu
Sesja 3. Materializacja pożądanych rzeczy, osób, horyzont zdarzeń
Sesja 4. Elementy Neurolingwistycznego Programowania NLP
Sesja 5. Mapa marzeń – ćwiczenie
Sesja 6. Budowa mózgu, czasoprzestrzeni, holograficzna koncepcja wszechświata a wyobraźnia i realizacja celów
Sesja 7. Wzorce ruchów gałek ocznych
Sesja 8. Jaki jest mój dominujący system percepcji rzeczywistości ? Introwersja, ekstrawersja, myślenie, uczucia, doznania czy intuicja?
Sesja 9. Rola podświadomości w realizacji celów
Sesja 10. Emocje, elektrony, fale, torus w samorealizacji DNA – kwantowy potencjał ludzkiego JA
3. Moduł – nauka umiejętności coachingowych
Lekcja 1. Umiejętności coachingowe
Sesja 1. Budowanie zaufania klienta
Sesja 2. Uważne i świadome słuchanie
Sesja 3. Obserwacja i spostrzegawczość
Sesja 4. Umiejętność zadawanie pytań i dociekliwość
Sesja 5. Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej – feedbacku klientowi
Sesja 6. Eliminacja uprzedzeń i stereotypów klienta
Sesja 7. Wspieranie
Sesja 8. Stabilność emocjonalna
Sesja 9. Orientacja na proces
Sesja 10. Nakreślanie zadań
Lekcja 2. Modele rozmów coachingowych
Sesja 1. Rozmowa coachingowa
Sesja 2. Typy rozmów coachingowych
Sesja 3. Przepis na efektywne rozmowy coachingowe
Sesja 4. 5 zasad coachingu Ericksona
Sesja 5. Lejek coachingowy
Sesja 6. Model GROW
Sesja 7. Model Coach
Sesja 8. Model DROPS
Sesja 9. Model GOLD
Sesja 10. Model STAGES
4. Moduł – kreowanie postawy coachingowej
Lekcja. 1. Narzędzia coachingowe
Sesja 1. Koło życia
Sesja 2. Metoda ustalania celów – SMARTER (specyficzny,mierzalny,ambitny,realistyczny,terminowy,ekscytujący,rozpisany)
Sesja 3. Metoda Walta Disneya
Sesja 4. Metoda lustra
Sesja 5. Zaczynaj z wizją końca i planuj od końca
Sesja 6. Kotwiczenie stanów i zasobów
Sesja 7. Pytania odkrywające horyzont dostępnych możliwości
Sesja 8. Zmiana perspektywy
Sesja 9. Asocjacja i dysocjacja
Sesja 10. Model poziomów logicznych Diltsa
Lekcja. 2. Uczenie się przez całe życie
Sesja 1. Człowiek uczy się przez całe życie – wiedza zawarta jest w nas
Sesja 2. Model uczenia się Kolba
Sesja 3. Nieświadoma niekompetencja, świadoma niekompetencja, świadoma kompetencja, nieświadoma kompetencja
Sesja 4. Style i cykle uczenia się – jaki jest mój styl? Empiryk, analityk, teoretyk, pragmatyk – autodiagnoza
Sesja 5. Uczenie się na błędach czy niepowodzeniach i transformowanie ich w sukces
Sesja 6. Psychologia pozytywnego myślenia w uczeniu się
Sesja 7. Uczenie się dorosłych
Sesja 8. Bariery w uczeniu się dorosłych
Sesja 9. Motywacja do uczenia się, rozwoju i wzrastania
Sesja 10. Techniki skutecznego uczenia się w każdym wieku
Prosimy o kontakt telefonicznie: 71 7000 173 lub elektronicznie: szkolenia@humanadvice.com.pl w celu otrzymania szczegółów i przygotowania oferty dopasowanej do Państwa indywidualnych potrzeb. Nasi konsultanci skontaktują się z Państwem telefonicznie lub mailowo w ciągu 24 h.