Motto szkolenia:
„Autoprezentacja, oczywiście nie myślę tu o jej skrajnym przypadku związanym z kłamstwem, polega na odpowiedniej selekcji informacji na własny temat (wybieramy te pożądane w przypadku danej okazji, zatajamy natomiast inne, nawet te pozytywne, ale nie wiążące się z daną sytuacją i mogące wprowadzić niejasność do tworzonego przez nas wizerunku siebie bądź świadczyć, iż nie potrafimy rozpoznać tego, czego wymaga od nas dana prezentacja) i ich odpowiednim przekazaniu (np. w grę może wchodzić przesada związana z ukazywaniem własnych zalet czy też odwrotnie: skromność).” Michał Kuziak
Propozycja szkolenia – „Sztuka autoprezentacji”
Profil uczestnika: | szkolenie adresowane jest do sprzedawców, managerów, specjalistów PR | ||||
Cele szkolenia: | – rozwój umiejętności autoprezentacyjnych- poznanie nowych technik autoprezentacji- rozwój umiejętności komunikacyjnych | ||||
Czas i termin: | jednodniowe | ||||
Grupa szkoleniowa: | 10 – 12 osób | ||||
Forma i miejsce szkolenia: | szkolenie zamknięte, wybór miejsca szkolenia w zakresie firmy (oddziały) lub na zewnątrz – do uzgodnienia | ||||
Metody: | trening interaktywny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, „burza mózgów”, mapy myśli, case study- wymiana doświadczeń | ||||
Materiały szkoleniowe i narzędzia: |
uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe +Prezentacja. Mówca i jego rozwój – ebook |
||||
Certyfikat: | uczestnicy otrzymują Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu |
||||
Przerwy: | przewidziane są przerwy na serwis kawowy oraz lunch | ||||
Prezent: | woda prozdrowotna „POTENCJAŁKA” | ||||
PROPONOWANY PROGRAM TEMATYCZNY TRENINGU:
W przypadku zainteresowania propozycją szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny: 71 700 01 73 lub elektroniczny: szkolenia@humanadvice.com.pl w celu otrzymania szczegółów i przygotowania oferty szkoleń dopasowanej do Państwa indywidualnych potrzeb. Workshops with the art of presentation / body language / arts actor / mimicry IN ENGLISHOBJECTIVES OF TRAINING: PRELIMINARY TRAINING PROGRAM: |