DZIAŁ SPRZEDAŻY

Motto szkolenia:
„Ludzie nie kupują już butów tylko po to, aby mieć sucho i ciepło w stopy. Kupują zaś to, co pozwala im czuć się męsko, kobieco, silnie,oryginalnie, młodo, czarująco. Kupowanie butów stało się emocjonalnym przeżyciem. Nasz biznes dzisiaj to sprzedawanie nie tyle samych butów, co emocji.” Francis C. Rooney

Propozycja szkolenia – ” Neuropsychologiczne aspekty sprzedaży”

Profil uczestnika: szkolenie adresowane jest do handlowców, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, pracowników call center
Cele szkolenia: – rozwój umiejętności osiągania celów sprzedażowych- rozwój umiejętności sprzedażowych- rozwój umiejętności przyciągania doskonałych klientów- rozwój umiejętności budowania trwałych relacji z różnymi klientami
Czas i termin: jednodniowe lub dwudniowe, termin do uzgodnienia
Grupa szkoleniowa: 10 – 12 osób
Forma i miejsce szkolenia: szkolenie zamknięte, wybór miejsca szkolenia w zakresie firmy (oddziały) lub na zewnątrz – do uzgodnienia, szkolenie produktowe, on the  job, bezpośrednio dotyczy produktów i/lub usług Klienta, na których pracują handlowcy i w czasie szkolenia następuje wdrażanie poznanych technik oraz wiedzy w rozmowach z Klientami lub potencjalnymi Klientami firmy
Metody: trening interaktywny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, „burza mózgów”, mapy myśli, case study- wymiana doświadczeń
Materiały szkoleniowe
i narzędzia:
uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe +audiobook  „Psychologia sprzedaży” -The Psychology of Sales– Brian Tracy
Certyfikat: uczestnicy otrzymują Certyfikat
Przerwy: przewidziane są przerwy na serwis kawowy oraz lunch
Prezent: aktualny egzemplarz Newsweeka dla każdego uczestnika

PROPONOWANY PROGRAM TEMATYCZNY TRENINGU:

  1. Zespołowe odkrycie celu procesu sprzedaży (świadomego i podświadomego)
  2. Uświadomienie sobie profilu doskonałego klienta firmy
  3. Uświadomienie sobie profilu doskonałego sprzedawcy
  4. Uświadomienie sobie własnych podświadomych celów, wartości i misji zawodowej sprzedawcy oraz dlaczego dobrze być sprzedawcą?
  5. Poziomy kompetencji sprzedaży: nieświadoma niekompetencja/świadoma niekompetencja /świadoma kompetencja/nieświadoma kompetencja
  6. Podświadoma komunikacja
  7. Neuropsychologia w sprzedaży – skuteczne techniki i narzędzia sprzedażowe
  8. Wiara we własne siły i potrzeba osiągnięć jako podstawy sukcesu w sprzedaży
  9. Sprzedaż jako proces zadawania pytań – scenariusz rozmowy sprzedażowej jako przykład inteligentnej komunikacji
  10. Autodiagnoza własnych mocnych stron i obszarów wymagających wzmocnienia
  11. Indywidualny Plan Działania – wybranego obszaru do rozwoju

W przypadku zainteresowania propozycją szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny: 71 700 01 73 lub elektroniczny: szkolenia@humanadvice.com.pl w celu otrzymania szczegółów i przygotowania oferty szkoleń dopasowanej do Państwa indywidualnych potrzeb.

Dodaj komentarz