Motto szkolenia:
„Kompromis – to sztuka takiego podzielenia ciastka, aby każdy myślał, że otrzymał największy kawałek.” Ludwig Erhard
„Docenić konflikt to znaczy dostrzec i wykorzystać jego potencjał. Wiemy, że jest to trudne i wymaga codziennego treningu. Ale głęboko wierzymy, że ryzykując choćby jedno nowe zachowanie w konflikcie, możemy zmienić cały jego przebieg.”
Wojciech Haman, Jerzy Gut „Docenić konflikt — od walki i manipulacji do współpracy”
Propozycja szkolenia: Jak rozwiązywać konflikty w organizacji?
Profil uczestnika: | dyrektorzy, kierownicy, liderzy, managerowie |
Cele szkolenia: | – rozwój umiejętności rozwiązywania konfliktów- rozwój umiejętności komunikowania się- rozwój umiejętności dostrzegania potencjału konfliktów- rozwój umiejętności wzbudzania stymulacji do działania poprzez konflikt |
Czas i termin, grupa szkoleniowa: | jednodniowe lub dwudniowe, termin do uzgodnienia, 10 – 12 osób |
Forma i miejsce szkolenia: | szkolenie zamknięte, wybór miejsca szkolenia w zakresie firmy (oddziały) lub na zewnątrz – do uzgodnienia |
Metody: | trening interaktywny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, „burza mózgów”, mapy myśli, case study- wymiana doświadczeń, gra symulacyjna |
Certyfikat: | uczestnicy otrzymują Certyfikat |
Przerwy: | przewidziane są przerwy na serwis kawowy oraz lunch |
Prezent: | kolorowe kapelusze |
PROPONOWANYPROGRAM
TRENINGU: |
Moduł 1 : Czym jest konflikt w organizacji?
Moduł 2:Konflikt jako część życia organizacji Moduł 3:Pozytywne i negatywne konsekwencje konfliktów Moduł 4: Przyczyny konfliktów i ich rodzaje Moduł 5: Etapy przebiegu konfliktu Moduł 6: Metody kierowania konfliktem:
Moduł 7: Ćwiczenia zwiększające umiejętność rozwiązywania konfliktów Moduł 8: Wybór jednej techniki, której stosowanie po szkoleniu zwiększy moją umiejętność rozwiązywania konfliktów |
W przypadku zainteresowania propozycją szkolenia prosimy o kontakt telefoniczny: 71 700 01 73 lub elektroniczny: szkolenia@humanadvice.com.pl w celu otrzymania szczegółów i przygotowania oferty szkoleń dopasowanej do Państwa indywidualnych potrzeb.