PROCES ŚWIADCZENIA USŁUG SZKOLENIOWYCH:
Współpracę z Klientami rozpoczynamy od zapytania o aktualne bądź przyszłe potrzeby
szkoleniowe. Potem dokonujemy diagnozy i analizy potrzeb szkoleniowych. W oparciu
o nią konstruujemy projekt, który zawiera następujące elementy:
- określenie celów jakie mają być osiągnięte dzięki szkoleniu,
- ustalenie odpowiednich treści merytorycznych programu szkolenia,
- wybór adekwatnej formy szkolenia,
- ustalenie metodyki nauczania,
- ewaluację szkolenia,
- raport poszkoleniowy dla Państwa firmy.
Biorąc pod uwagę wcześniejsze informacje przedstawiamy Klientom kalkulację projektów szkoleniowych w dwóch wersjach do wyboru. Następnie podpisujemy umowę realizacji projektu szkoleniowego, dobieramy trenerów i przygotowujemy autorskie materiały szkoleniowe oraz koordynujemy realizację projektu.
PROCES ŚWIADCZENIA USŁUG DORADCZYCH:
Jeśli chodzi o usługi doradcze to współpracę podobnie jak przy usługach szkoleniowych rozpoczynamy współpracę z Klientami od zapytania o aktualne bądź przyszłe potrzeby doradcze. Następnie dokonujemy analizy i diagnozy potrzeb doradczych, która stanowi podstawę do stworzenia projektu doradczego.
Standardowo projekt doradczy składa się z następujących elementów:
- celu projektu doradczego,
- przedmiotu doradztwa,
- odpowiednich metod,
- określenia efektów.
Strefa doradcza obejmuje:
- Opracowanie rocznego planu szkoleń
- Assessment Center
- Development Center
- Pracownicze oceny okresowe
- Diagnozę potrzeb szkoleniowych
- Rekrutacja
Tworzenie projektu doradczego i realizacja odbywa się we współpracy z Klientem, który ma możliwość wpływu na proces usługi i pozostaje pod opieką naszego konsultanta.
USŁUGI SZKOLENIOWO – DORADCZE ŚWIADCZYMY DLA:
» małych, średnich i dużych przedsiębiorstw,
» instytucji państwowych,
» jednostek samorządu terytorialnego,
» klientów indywidualnych,
» organizacji pozarządowych – stowarzyszeń, fundacji, związków zawodowych.